Toruń: Platforma internetowa
Numer ogłoszenia: 3904 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Kopernika 4, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6210421 w. 23, 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka handlowa z udziałem podmiotów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Platforma internetowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wdrożenie platformy internetowej składającej się z serwisu www wraz z systemem CMS, generatora wniosków aplikacyjnych, generatora wniosków płatniczych i systemu obsługi wnioskodawcy wraz z przekazaniem kodów źródłowych na zasadzie licencji niewyłącznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - Specyfikacja techniczno-funkcjonalna platformy internetowej dla projektu pn. Wspieranie powiązań kooperacyjnych przedsiębiorstw w województwie kujawsko-pomorskim.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.21.22.20-7, 72.21.25.17-6, 72.26.30.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ponieważ przepisy prawa nie wymagają posiadania szczególnych uprawnień Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: a) minimum 3 aplikacje: każda o wartości min. 50.000,00 zł brutto, uruchamiane w przeglądarce internetowej (dostęp publiczny), wykorzystujące relacyjną bazę danych, zapewniającą transakcyjność przeprowadzanych operacji i zawierającą system zarządzania treścią; b) przynajmniej jedna spośród ww. aplikacji musi umożliwiać zapisywanie danych wprowadzanych do bazy za pomocą formularza (minimum 50 pól). Formularz musi charakteryzować się występowaniem zależności logicznych pomiędzy polami i być wyposażony w opcję wykonywania obliczeń matematycznych, eksportowania danych, filtrowania danych i tworzenia raportów. Aplikacja musi być przystosowana do obsługi min 1 tys. użytkowników; c) minimum 5 serwisów www wykorzystujących autorski system zarządzania treścią stron internetowych CMS) o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto każdy. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg. średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień podpisania protokołu odbioru, a przy braku protokołu odbioru daty wystawienia faktury. Zamawiający wymaga w takim wypadku podania dokładnej daty protokołu odbioru lub wystawienia faktury i wskazania kursu po którym dokonano przeliczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy dysponujący zespołem osób składającym się z: a) minimum 3 programistów legitymujących się wykształceniem wyższym informatycznym, w tym min. jeden z wykształceniem wyższym II stopnia. Każda ze wskazanych osób musi posiadać doświadczenie w realizacji minimum 5 serwisów www i 1 aplikacji internetowej, zrealizowanych w okresie 3 lat przed terminem składania ofert. Aplikacja internetowa powinna charakteryzować się przynajmniej występowaniem zależności logicznych pomiędzy polami i być wyposażony w opcję wykonywania obliczeń matematycznych, eksportowania danych, filtrowania danych i tworzenia raportów; b) minimum 1 grafika legitymującego się wykształceniem wyższym II stopnia (sztuki piękne, architektura, grafika komputerowa). Wskazana osoba musi posiadać doświadczenie w realizacji minimum 10 projektów graficznych serwisów www lub/i aplikacjach internetowych, zrealizowanych w okresie 3 lat przed terminem składania ofert; c) kierownika projektu - legitymujący się wykształceniem wyższym i doświadczeniem w zarządzaniu zespołem/zespołami realizującymi projekty polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu serwisów www oraz aplikacji internetowych. Wymagane doświadczenie ma być wykazane przy realizacji minimum 10 ww. projektów, w tym min. 7 serwisów www i min. 3 aplikacji internetowych. Ponadto aplikacje internetowe muszą być oparte na formularzu charakteryzującym się występowaniem zależności logicznych pomiędzy polami i być wyposażony w opcję wykonywania obliczeń matematycznych, eksportowania danych, filtrowania danych i tworzenia raportów. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Stosowne pełnomocnictwa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnych zmian umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku: 1) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia, 2) braku lub przerwania dofinansowania projektu pn. Wspieranie powiązań kooperacyjnych przedsiębiorstw w województwie kujawsko-pomorskim, współfinansowanego ze środków budżetu Unii Europejskiej działanie 5.1 Rozwój instytucji otoczenia biznesu; Schemat: fundusz powiązań kooperacyjnych, oś priorytetowa 5 Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw, Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, 3) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie podlegać będzie kwota podatku VAT, kwota netto pozostanie bez zmian, 4) konieczności zmiany osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia wskazanych w ofercie Wykonawcy. Osoby zastępujące muszą spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów Zamawiającego (Wykaz osób stanowiący Załącznik do SIWZ, CV, dyplom ukończenia szkół wyższych - w formach wskazanych w SIWZ), 5) konieczności zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn, leżących po stronie Zamawiającego, 6) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Aneks do umowy o przedmiotowe zamówienie wymagać będzie dla swojej ważności zachowania formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarr.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Włocławska 167, 87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Włocławska 167, 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Wspieranie powiązań kooperacyjnych przedsiębiorstw w województwie kujawsko-pomorskim, współfinansowanego ze środków budżetu Unii Europejskiej działanie 5.1 Rozwój instytucji otoczenia biznesu; Schemat: fundusz powiązań kooperacyjnych, oś priorytetowa 5 Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw, Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak