TARR/TRENER/APH/2010
Toruń: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń modułu Akademia Profesjonalnego Handlowca w ramach projektu Akademia Profesjonalnej Sprzedaży inwestycja w sukces małych i średnich przedsiębiorstw
Numer ogłoszenia: 115036 — 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Kopernika 4, 87–100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6210421 w. 23, 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarr.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka handlowa z udziałem podmiotów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń modułu Akademia Profesjonalnego Handlowca w ramach projektu Akademia Profesjonalnej Sprzedaży inwestycja w sukces małych i średnich przedsiębiorstw Nr sprawy TARR/TRENER/APH /2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń skierowanych do pracowników sektora sprzedaży małych i średnich przedsiębiorstw z terenu województwa kujawsko-pomorskiego. W ramach zamówienia Zamawiający określił następujące tematy szkoleń:1. Techniki profesjonalnej sprzedaży i komunikacji z klientem.2. Prezentacje handlowe i wywieranie wpływu w procesie sprzedaży.3. Efektywne negocjacje handlowe w praktyce.4. Sytuacje trudne w sprzedaży i obsłudze klienta — skargi, reklamacje, klient — dłużnik.5. Telemarketing — sztuka sprzedaży przez telefon.6. Merchandising, czyli jak zwiększyć sprzedaż produktu w punkcie sprzedaży detalicznej. Zadania Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia obejmują dla każdego tematu szkoleniowego:1. Określenie co najmniej trzech szczegółowych celów szkolenia adekwatnych do celu ogólnego szkolenia;2. Przygotowanie koncepcji programu szkolenia z zastosowaniem form nauczania aktywizujących uczestników.3. Opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników składających się z prezentacji multimedialnej przygotowanej w programie Power Point oraz tekstu z zawartością treści szkolenia o objętości, co najmniej 30 stron maszynopisu.4. Przeprowadzenie szkolenia na podstawie szczegółowego planu szkolenia ustalonego w oparciu o przedstawioną koncepcję programu szkolenia i wskazówki Zamawiającego. Łączna ilość szkoleń do przeprowadzenia: 18 szkoleń (288 godz. =16 godzin x 18 szkoleń). Liczba szkoleń z danego tematu uzależniona będzie od zgłoszonego przez uczestników zapotrzebowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00–9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunku z art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy, a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty
- III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy — w tym okresie, przygotowali i przeprowadzili, co najmniej 10 szkoleń w zakresie zgodnym z kierunkiem szkoleń objętych przedmiotem zamówienia dla pracowników z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty
- III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunku z art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy, a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, będący osobami fizycznymi posiadającymi co najmniej roczny staż pracy na stanowisku zgodnym z zakresem prowadzonych zajęć oraz co najmniej 14-letni staż pracy na stanowisku trenera z zakresu prowadzonych zajęć oraz będący autorem co najmniej 3 programów szkoleniowych z zakresu prowadzonych zajęć. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunku z art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy, a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 — Cena — 50
- 2 — Kwalifikacje Wykonawcy — 25
- 3 — Wartość merytoryczna programu — 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarr.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ToruńskaAgencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Włocławska 167, 87–100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 09:00, miejsce: ToruńskaAgencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Włocławska 167, 87–100 Toruń, budynek A, I piętro, pokój nr 224 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Akademia Profesjonalnej Sprzedaży inwestycja w sukces małych i średnich przedsiębiorstw/POKL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
Uwagi: