Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
W Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S. A. przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się zgodnie z postanowieniami Instrukcji Kancelaryjnej. Obowiązuje dziennikowy system kancelaryjny oparty na dziennikach korespondencyjnych pism przychodzących i dziennikach korespondencyjnych pism wychodzących.
Dziennik korespondencyjny pism przychodzących prowadzi Sekretariat znajdujący się w siedzibie spółki, tj.: przy ul. Włocławskiej 167. Dzienniki pism wychodzących prowadzi sekretariat oraz poszczególne komórki organizacyjne dla potrzeb własnej korespondencji.
Klauzula informacyjna RODO dla klientów będących osobami fizycznymi:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., dalej „RODO”, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. informuje, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Toruniu, ul. Włocławska 167, 87–100 Toruń, KRS 0000066071, NIP 9560015177, REGON 870300040.
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych można uzyskać pod numerem telefonu 56 699 55 00 lub wysyłając zapytanie drogą mailową na adres: sekretariat@tarr.org.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w niniejszym wydarzeniu w oparciu o 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w ramach prawnie usprawiedliwionego interesu administratora jakim jest załatwienie Pani/Pana sprawy oraz w celach archiwizacyjnych i statystycznych.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, a także podmioty świadczące na rzecz administratora usługi niezbędne do prawidłowego załatwienia Pani/Pan sprawy, np. usługi IT, doradcze, kurierskie, pocztowe, tj. podmioty, które w imieniu administratora przetwarzają dane osobowe na podstawie zawartej z administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania w każdym czasie dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych i prawo do przenoszenia danych osobowych. Z uprawnień można skorzystać kontaktując się z administratorem pisemnie lub drogą elektroniczną (e‑mail), a jeśli dane zostały przekazane telefonicznie, również tą drogą.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.
- Pani/Pana dane przekazane drogą elektroniczną będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w czasie załatwiania Pani/Pana sprawy i po jej załatwieniu nie dłużej niż 1 rok, a jeśli wydłużenie tego okresu będzie niezbędne do obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec administratora, przed organami ścigania, organami orzekającymi, w tym sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, Sądem Najwyższym, w postępowaniach administracyjnych, w tym podatkowych – przez okres niezbędny do realizacji obowiązków i uprawnień administratora w tym zakresie.