TARR/Gwarancja/POKL_6.2 /1/2012
Toruń: Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa dla zabezpieczenia realizacji projektu ‑Masz pomysł — załóż firmę- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; działanie 6.2: Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia — II etap, Nr sprawy TARR/Gwarancja/POKL_6.2 /1/2012
Numer ogłoszenia: 18038 — 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Kopernika 4, 87–100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6210421 w. 23, 25.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarr.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka handlowa z udziałem podmiotów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa dla zabezpieczenia realizacji projektu ‑Masz pomysł — załóż firmę- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; działanie 6.2: Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia — II etap, Nr sprawy TARR/Gwarancja/POKL_6.2 /1/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie przez TARR S.A. gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej dla zabezpieczenia realizacji projektu pn. Masz pomysł — załóż firmę, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; działanie 6.2: Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia 2.1. Przedmiotem zamówienia jest gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa. Suma gwarancyjna wynosi 6 500 000 PLN a gwarancja będzie obowiązywała w okresie od 01.04.2012 do 31.03.2013. Beneficjentem gwarancji będzie Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87–100 Toruń. 2.2. Koszt gwarancji stanowić będzie wyrażona w złotych cena za cały okres obowiązywania gwarancji, w wartości zapisanej w ofercie — płatna w terminie ustalonym w umowie gwarancyjnej. 2.3. Zabezpieczeniem gwarancji będzie weksel in blanco..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00–1, 66.51.32.00–1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. 2002, Nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami) lub działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. 2010, Nr 11, poz. 66 z późniejszymi zmianami) oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunku z art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunku z art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunku z Art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy, a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunku z Art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy, a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunku z Art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy, a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości — wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów. 2. W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia — dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z zapisami art. 23 Ustawy;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarr.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Włocławska 167, 87–100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Włocławska 167, 87–100 Toruń, (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.Masz pomysł — załóż firmę, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; działanie 6.2: Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Załączniki
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA,
- Załączniki Nr 1–3 w formacie edytowalnym,
- Zał. 4 — Umowa o dofinansowanie projektu POKL 6.2,
- Zał. 5 — Uchwała Rady Nadzorczej,
- Zał. 6 Bilans i Rachunek zysków i strat za rok 2009,
- Zał. 7 — Opinia i raport z badania sprawozdania finansowego za rok 2009,
- Zał. 8 — Dokumenty finansowe 2009,
- Zał. 9 — Bilans za rok 2010,
- Zał. 10 — Rachunek zysków i strat za rok 2010,
- Zał. 11- Opinia niezależnego rewidenta za rok 2010,
- Zał. 12 — Raport z badania sprawozdania finansowego za rok 2010,
- Zał. 13 — Zestawienie zmian w kapitale 01-12-2010,
- Zał. 14 — Rachunek przepływów pieniężnych 2010,
- Zał. 15 — Informacja dodatkowa za rok 2010,
- Zał. 16 — Sprawozdanie Zarządu za rok 2010,
- Zał. 17 — F01 I kw 2011 r,
- Zał. 17 — F01 I kw 2011 r,
- Zał. 18 — F_01_II kw 2011,
- Zał. 19 — F‑01 III kw 2011,
- Zał. 20 — Zaświadczenie o niezaleganiu US,
- Zał. 21 — Zaświadczenie o niezaleganiu ZUS — 10.01.2012,
- Zał. 22 — KRS TARR S.A. z dnia 10.01.2012r.,
- Zał. 23 — Odpis REGON,
- Zał. 24 — Odpis NIP,
- Zał. 25 — Statut spółki.
Aktualizacja, 25 stycznia 2012 r.:
Aktualizacja, 31 stycznia 2012 r.:
Aktualizacja, 1 lutego 2012 r.:
Aktualizacja, 7 lutego 2012 r.:
- Odpowiedzi na zapytania Wykonawców dot. treści SIWZ 07.02.2012,
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 07.02.2012,
- Zmiana treści SIWZ 07.02.2012.
Aktualizacja, 9 lutego 2012 r.:
Aktualizacja, 16 lutego 2012 r.: